SWEET

            Hello! I'm sorry that I was not very long but I had a problem and in general to do their homework, prepare for the Olympics is all very difficult, just time is left to write you about my sweets!
          Actually to be honest I've long been preparing to tell you what my favorite sweets. We all love to eat sweets. Maybe someone does seem strange that I'm talking about a sweet, but not about fashion. But for me, this is the food that can cure stress, grief, fatigue, etc.

           Всем привет! Простите что меня не было очень долго но у меня были проблемы и вообще делать уроки, готовиться к олимпиадам все это очень тяжело , что просто время не остается написать вам про мои сладости!

         Вообще если честно я долго готовилась чтобы вам рассказать какие мои любимые сладости. Все мы любим поесть сладости . Может кому-то это покажется странным ,что я говорю про сладкое ,а не про моду. Но для меня эта та еда которая может вылечить от стресса, горя, усталости и т.д.




               1.Halva
         I like halva, and I buy it every week, it seems to me that in any country there halva. But I like the most classic without nuts, raisins. And I like to drink coffee and halva :-)

               1.Халва

         Я люблю халву и я ее покупаю каждую неделю, мне кажется что в любой стране есть халва. Но мне нравится самая классическая без орехов,изюма. И еще я люблю пить кофе с халвой!:-)





                2. Homemade cookies
          "Homemade cookies" - this is what I call it, because it is very similar to cookies which I prepared my grandmother, it can be of different flavors (raspberry, blueberry, strawberry) but the favorite is the blueberry.

               2.Домашнее печенье
          " Домашнее печенье" - это я так его называю, потому что оно очень похоже на то печенье которое мне готовила моя бабушка, оно бывает разных вкусов(малина,черника,клубника) но самое любимое это черника.





               3.Krekery

          I wear them to school and it's just amazing, I especially like how they crackle. My favorite is the taste of cheese.

              3.Крекеры

          Я их ношу в школу и это просто потрясающе, особенно мне нравится как они хрустят. Мой самый любимый вкус это сырный.





               4.Saharnye lollipops
          When I used to do my homework, I have something and I bought here are wonderful candies in sugar glaze. Most interesting is that each color represents your own taste.

              4.Сахарные леденцы

          Когда я делаю уроки я привыкла что-то есть и я купила вот такие замечательные леденцы в сахарной глазури. Самое интересное , что каждый цвет обозначает собственный вкус.




              5.Nuts chocolate
          For me, it tastes wonderful childhood, and nothing I can say about them because I just love them!

              5.Орехи в шоколаде

          Для меня это вкус прекрасного детства, и я ничего не могу про них сказать потому что я просто люблю их!




          Write down in the comments what your favorite sweets. And yes very soon will be a post game is intended for questions and answers and this means that you may have to send me your questions at my mail e-mail write your question in the comment to which you want me to answer!

          Напишите внизу в комментариях какие ваши любимые сладости . И да совсем скоро будет пост преднозначен для вопросов и ответов а это значит что вы можете уже присылать мне ваши вопросы на мою элетктронную почту или просто написать в комментариях ваш вопрос на который вы хотите чтобы я ответила!
Post a Comment