FAVOURITE MOVIE AND BOOK OF THE SUMMER 2015

         Hello! And I still can not believe that summer is over. But I decided not to get upset because the autumn, too, have good quality: it is very colorful and always when I go somewhere I see colorful trees.

        But how do you understand the title post, I will talk about the movie and the books that I liked in the summer

        The only film that made me look at the world through different eyes was "to blame only the stars."What I personally liked this movie - it is something that is good momenty..Geroi - teenagers, but they are so mature in understanding and his illness, and life. There are no children here at all selfishness, there is fear, but it is interesting that absolutely no despondency and despair. I think the most important point is that for a limited amount of time you can survive forever. You'll smile and cry, watching this film. You will be happy and angry. But certainly it will not leave you indifferent.

        Всем привет! И я все еще не могу поверить, что лето закончилось. Но я решила не расстраиваться потому что у осени тоже есть хорошие качество: она очень разноцветная и всегда когда я иду куда-то я вижу разноцветные деревья.
        Но как вы поняла по названию поста , я буду говорить о фильма и книгах которые мне очень понравились летом
        Единственный фильм который заставил меня посмотреть на мир другими глазами был "Виноваты только звезды" .Чем лично мне понравился этот фильм — это добротой.Герои — подростки, но они настолько зрелые в понимании и своей болезни, и жизни. Нет тут совсем детского эгоизма, нет страха, но интересно, что совсем нет уныния и отчаяния. Я думаю, что самая важная мысль в том, что за ограниченное количество времени можно пережить вечность. Вы будете улыбаться и плакать, смотря этот фильм. Будете радоваться и злиться. Но уж точно он не оставит вас равнодушными.




          Book

          In the summer I was a bookworm because wherever I went with books. I can say that I read about 10 books in the summer, but I better stop I'm one of those that I liked!

         Valentin Pikul "Evil Power".

        "Evil Power". The book itself Valentin Pikul named "the main success in his literary biography."
The story of the life and death of one of the controversial figures in Russian history - Grigory Rasputin - the pen Pikul grows in scale and fascinating story about the paradoxical, perhaps, for our country - a short break between the February and October revolutions. But in general, I advise you to read it to the people who are interested to read the story and a little know story Russia.

         Книги

         Летом я была книжным червем потому что куда угодно я ходила с книгами. Могу сказать, что я прочитала около 10 книг летом, но я лучше остановлюсь я одной из той которая мне очень понравилась!

        Валентин Пикуль"Нечистая Сила"

        "Нечистая сила". Книга, которую сам Валентин Пикуль назвал «главной удачей в своей литературной биографии».

Повесть о жизни и гибели одной из неоднозначнейших фигур российской истории - Григория Распутина - перерастает под пером Пикуля в масштабное и увлекательное повествование о самом парадоксальном, наверное, для нашей страны периоде - кратком перерыве между Февральской и Октябрьской революциями. Но вообще я вы ее посоветовала прочитать тем людям которые заитересованы в истории и немного знаю историю Росии.




Post a Comment