DISCOVERY OF THE ART

        I just finished the most difficult days. That's what each of your steps and your choice will depend in the future. Yes I have just finished the real exam. It was horrible. I can say that as a whole was good, except for the natural sciences (with them I always had bad.

      Now I will talk about their future plans: it was in July, I'm going to the city of Khanty-Mansiysk to Krasnodar! There is the sea, beautiful beaches with designer boutiques, huge things! For people such as ja-a paradise. To get me to come have 5,000 killometrov to come, it is 5 days in the car. I love to travel by car, you can see nature and meet with different nations, it is very interesting to me!

       Recently, I was very loaded, and therefore to ourselves as something I have tried to divert to do art! I do not when it does not, but it seems to me that when I want to paint it I did it pretty well. For me this is a very good way to take a break from all that surrounds me and a little to open their own world. Here are some pictures that I drew in pencil:


         У меня только закончились самые тяжелые дни. Именно то что каждый твой шаг и твой выбор будет зависеть в будущем. Да-да у только , что закончились настоящие экзамены. Это был ужас. Могу сказать , что так в целом было хорошо, если не считать точных наук (с ними у меня всегда было плохо).
       Сейчас я расскажу о своих ближайших планах: именно в июле я уезжаю с города Ханты-Мансийска в город Краснодар! Там есть море, красивые пляжи ,огромные бутики с дизайнерскими вещами! Для таких людей , как я- это рай. Чтобы добраться мне придется проехать 5000 тысяч киллометров , это 5 дней в машине. Я люблю ехать на машине, так ты можешь посмотреть природу и познакомиться с разными нациями, что это мне очень интересно!
       В последнее время я была очень нагружена и поэтому , чтобы себя как-то отвлечь я попыталась заняться искусством! Я не когда это не делала, но мне кажется, что когда я хочу рисовать то у меня получается довольно неплохо. Для меня это еще очень хороший способ отдохнуть от всего что меня окружает и немного открыть свой собственный мир. Вот некоторые рисунки которые я нарисовала карандашом:


      






Post a Comment